30.09.2011 08:40

Zápas Tornádo "B" - Jamajka

    Včera, tj. 29.9.2011 se odehrál od 20 hodin na umělé trávě na SNP další zápas Tornáda. Protože jsem kvůli zranění nemohl hrát, rozhodl jsem se psychicky podpořit tým tím, že budu fandit. Takže jsem tento zápas sledoval jako nezaujatý divák.

    Bohužel jsem o 10 minut nestihl začátek, takže jsem neviděl první gól, který vstřelilo Tornádo, ale zato jsem z dálky uviděl gól, který jsme inkasovali od Jamajky na 1:1. Další gól opět vstřelilo Tornádo, takže radost byla veliká.

    Bohužel to bylo, ale také vše co jsme předvedli. Od té doby jsme už jen inkasovali a v jakési „křeči“ se snažili vstřelit branku. Snaha však nestačila, takže zápas skončil 4:2 ve prospěch Jamajky.

Teď budu trochu kritický, takže mě za to doufám neukamenujete (-: …..

    Nejdříve bych rozebral útok ….. Viděl jsem pouze jednu naši branku a doufal, že jich uvidím víc … To se nestalo. Jejich brankař byl průměr, obrana taky žádná sláva, tak kde je chyba ??? Šance jsme měli, ale myslím si, že „jádro pudla“ je v nepřesných přihrávkách a v koncovce do „skoro“ prázdné branky.

    A co obrana? V klíčových momentech jsme jaksi zapomenuli hrát, ale z toho nepadli ty další 3 góly ….  Tedy jeden byl obrany.

    A co brankař? Další 2 góly jsou z mého pohledu brankaře (špatný výkop a špatně postavená zeď).

I po této kritice, bych chtěl vyzvednout výkon dvou hráčů a to předsedy a Vency. Z mého pohledu, stabilní příkladný výkon (-:

Áčku začíná sezóna, tak je potřeba je také podpořit.

 

Tornádu zdar

P.s. Ne moc dobře se mi to píše, ale v šatně to jaksi rozebrat nešlo. Musíme víc zabrat, začít hrát jako tým, mluvit mezi sebou a nést odpovědnost za tým, nejen za sebe.

Napsal: Ruda Douša

—————

Zpět